Rok se s rokem sešel

Úžasná rekapitulace literárního roku vytvořená mým oblíbeným Goodreads. Letošní rok byl pro mě čtenářsky nejplodnější – hodně jsem cestovala a když člověk prosedí několik dní na nádražích a ve vlacích, tak toho přečte opravdu hodně 🙂 Je velmi těžké vybrat nejlepší knihu – hodně mě letos překvapili čeští autoři – např. Reinerův Básník nebo Pod sněhem Petry Soukupové. Nejhorší kniha – tam mám favoritů několik, např. Podle skutečného příběhu – to byla opravdu hrůza 😀

Těším se, jaké knihy si přečtu v roce příštím a všem čtenářům blogu přeji spoustu času na čtení a samé zajímavé tituly 🙂

123456789101112131415161718

4 thoughts on “Rok se s rokem sešel

    1. Není vůbec zač 😀 Loňský rok byl literárně velmi zajímavý a plodný. Hodně jsem cestovala, takže mi knihy zpříjemňovaly čekání na nádražích a dlouhé cesty vlakem. Letos už to asi tak literárně bohaté nebude, ale to jsem si loni na začátku roku taky nemyslela 😀

      To se mi líbí

Zanechat Odpověď

