Schizofrenický pokojíček

r1 r2 r3 r4 r5 r6

Ukrajinský designér Pavel Vetrov vytvořil návrh hotelového pokoje, v němž se střetávají dva světy – chaos street artu s chladným řádem minimalistického designu. Inspiroval ho francouzský umělec, který vytvořil něco podobného na zakázku hotelu Au vieux panier – 

Dovedu si představit, že bych něco takového mohla mít doma – mám ráda jak graffitti, tak chladný minimalismus. Obávám se však, že by se mi chaos velmi rychle přesunul i do té spořádané části 🙂

2 thoughts on “Schizofrenický pokojíček

    1. Mně se na tom líbí právě ta rozpolcenost 🙂 Dovedu si úplně živě představit, jak bych svým chaosem postupně začala zaplňovat i tu sterilní část 🙂 Ta Ukrajincova verze se mi líbí víc než ten francouzský hotelový pokoj z videa – to už je moc velký hardcore, ale na druhou stranu mě to inspirovalo k tomu, že si někde vyfotím nějaké zajímavé graffiti, nechám si fotku hodně zvětšit, pak ji pěkně zarámuji a vyvěsím třeba v ložnici.

      To se mi líbí

Zanechat Odpověď

