Spotify

Spotify je hudební služba, která v roce 2008 vznikla ve Švédsku. Díky ní můžete zdarma poslouchat hudbu, kterou máte rádi a pokud některé interprety posloucháte častěji než jiné a písně nebo celé výběry „olajkujete“, aplikace vám pak sama nabízí hudbu, která by se vám mohla líbit. Stáhla jsem si ji loni do iPhonu a jsem nadšená jako malý Jarda 🙂 Pokud posluchač neplatí žádné poplatky, tak nemá dostupné všechny služby, jako např. vyhledávání konkrétních písní, opakované přehrávání jedné skladby nebo přeskakování písní, které nejsou tím pravým ořechovým. Ale já jsem skromná, mně to nevadí. Tento týden jsem poslouchala výběr alternativní hudby a narazila jsem na následující perly, z nichž jsem většinu nikdy dřív neslyšela 🙂

Milí programátoři ze Spotify, díky Vám se na světě žije lépe a radostněji 🙂

One thought on “Spotify

Zanechat Odpověď

