Zajímavé kulinářské blogy

Nádherně nafocený kulinářský blog A couple cooks – hned při prvním zběžném nahlédnutí jsem objevila pár zajímavých receptů, těším se velice 🙂 A dala jsem jim hlas v soutěži kulinářských blogů. Zaslouženě 🙂

To je nádhera – moje jídlo je obvykle dobré, ale nepříliš fotogenické 🙂 Adventures in cooking

To nemám šanci nikdy pořádně projít, natož pročíst!!! Brooklyn supper

Sice nesnídám, ale never say never! What should I eat for breakfast

Příští dovolenou asi strávím doma u počítače pročítáním a slintáním 🙂 Edible perspective

When life gives you lemons, make lemon juice 🙂 Love and lemons

Nejen recepty, ale také postřehy z Brooklynu. Sweet Fine Day

My name is Yeh

Pivní recepty 🙂 The Beeroness

Na blog této australské dámy jsem narazila náhodou v časopise vydávaném řetězcem dm 🙂 What Katie ate  Láká mě i její kuchařka, ale ta cena!!! Na worldofbooks ji zatím nemají, asi je skvělá a nikdo se jí nechce zbavit 😦

Krásný blog profesionálního kuchaře z Paříže Davida Lebovitze

Vtipné obrázkové recepty ze stránky Saveur jako taková třešinka na dortu 🙂

Abych neopomíjela také české blogy, tak jsem náhodou narazila na blog Veroniky Kokešové Menu domů, chystám se zainvestovat do její kuchařky Menu podle Koko. Blog Terezy Sychrové Foodlover je vynikající, krásné fotky, přehledné menu, pár receptů už jsem vyzkoušela. Thinkfood vypadá poněkud alternativně – je to blog o jídle, nad kterým přemýšlíte. Založila jej Kateřina Obrazová. Je pro všechny, které zajímá kvalitní jídlo, suroviny a recepty, ale i širší souvislosti okolo jídla. Slečna Tereza má svůj blog Ma Jolie Cuisine velmi hezky vedený, tu budu také ráda sledovat. Velmi příjemný je blog Chutě světa, odebírám recepty e-mailem a taky už jsem leccos vyzkoušela – například své první smoothie – úplně jsem se do něj zamilovala. A to nejlepší nakonec: Kitchenette autorky Markéty Pavleje. Mám doma i její knihu, ale zatím jsem neměla moc času, takže jsem se naučila jen vynikající salát s quinoou.

One thought on “Zajímavé kulinářské blogy

Zanechat Odpověď

